Bewertungen von Sushi 8 Oss

Neue Beurteilungen

4.0
L
15 August 2022

SUper snel bezorgd en weer erg lekker

Frank de kleijn
14 August 2022

Heerlijke verse sushi en de bezorging was enorm goed, vriendelijk en sportief. 8 hoog met de trap was geen enkel probleem en bezorgde nog steeds met een glimlach!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gelderland
14 August 2022

Op bijna alle sushi zit een pikante saus, ook als het niet vermeld staat. Wij houden niet van pikant en kunnen nu voor de tweede keer bijna alle sushi weg gooien. De eerste keer dachten we dat de kok zich vergist had, maar nu blijkt het standaard te zijn. Jammer, voor ons dus geen sushi8 meer

Samuels
8 August 2022

De portie wakame salade is klein voor de prijs die je betaalt, verder zaten er een aantal graatjes in de zalm sashimi. Ook dit vind ik niet erg smakelijk, je betaalt voor sashimi namelijk een redelijk bedrag. Verder was de sushi super lekker en vers, de bezorging erg snel. Over het algemeen dus erg tevreden, mét wat verbeterpunten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Notenboom
8 August 2022
Anoniem
5 August 2022

Eten super lekker, bezorging niet op geplande tijd geleverd (te vroeg)

Aysegul
27 Juli 2022

Sushi was weer heerlijk en vers. En de bezorging was super snel! Top service en de beste sushi plek in Oss!

Antwort von Sushi 8

Heel erg fijn om te horen dat alles naar wens verloopt bij Sushi 8. Hopelijk zien we u snel! -Team Sushi Eight

yvonne
27 Juli 2022
Van der Heijden
22 Juli 2022

Sommige leken op elkaar, weinig smaak. Misschien toch iets met saus erop

Natasja Arts van der Zanden
21 Juli 2022

Bezorging was vlot en heel vriendelijk. Sushi zag er lekker uit. Was ok maar minder lekker dan anders. Rijst was net te gaar. Sushi een beetje 'zompig'. Warme en koude gerechten waren door elkaar op elkaar gestapeld.

Antwort von Sushi 8

Beste klant, bedankt voor uw feedback. Wij zullen er in het vervolg beter op letten! Team Sushi Eight

Arnaud
18 Juli 2022
yvonne
16 Juli 2022

Vandaag was hij niet zo lekker.Minder smaak en lauw.Erg jammer normaal zo lekker.

Justus Pelsmaeker
12 Juli 2022

De Sushi was zelfs eerder klaar. Ik kon het zo meenemen. Het smaakte prima. Komen nog een keer terug.

Syl
10 Juli 2022

Super lekker en vers sushi. Bezorging was ook top en op aangeven tijd. Thx Sushi 8

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

X
6 Juli 2022
Vera Kessels
4 Juli 2022

Heerlijk gegeten! Vooral de meat box was een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Natasja Arts van der Zanden
30 Juni 2022

De sushi was heerlijk. Alles zag er mooi uit. En de bezorging was heel snel ondanks de eerder aangegeven bezorgtijd. Dankjewel daarvoor. En ook bedankt voor de extra loempiaatjes!

Antwort von Sushi 8

Fijn dat alles naar wens is verlopen! We open u snel weer terug te zien -Team Sushi Eight

Paul
28 Juni 2022
C
25 Juni 2022

Ruim op tijd bezorgd zelfs door de regen (wel wat later dan de tussenliggende berichtgeving aangaf). We vonden het eten lekker, alleen jammer dat de warme gerechten in dezelfde bakjes en tas zaten als de koude gerechten, waardoor alles een beetje lauwwarm was.

Patrick
25 Juni 2022

Bezorger was 30 minuten te vroeg. Op zich geen probleem omdat ik thuis was, Bezorger vertelde nog naar randgemeente te moeten bezorgen. Dus vraag mij af als hij die eerst had bezorgd, mijn sushi nog wel zo vers was geweest, ook omdat rauwe sushi en warme bijgerecht in 1 verpakking zaten.

Gerryprincen02@gmail.com
20 Juni 2022
Niki
19 Juni 2022

De sushi was overheerlijk!

Lotte
18 Juni 2022
Leontine
13 Juni 2022

Bezorger was bijna 3 kwartier te laat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tim Z.
12 Juni 2022

Helaas werd onze bestelling maar liefst 32 minuten te laat bezorgd. Kleine sorry van de bezorger, verder niks. 15 minuten na verwachte bezorgtijd gebeld, moeilijk verstaanbaar persoon, bezorger is onderweg, nog eens 15 minuten moeten wachten. Geen compensatie. Eerste en laatste bestelling bij Sushi Eight. đŸ‘ŽđŸŒ

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bea
11 Juni 2022
Stefanie
8 Juni 2022
Marcel Danen
7 Juni 2022

Het eten is subliem en super lekker. Het lijkt echter een steeds groter probleem te worden om enigszins op tijd te bezorgen. De laatste keer hadden we gevraagd om te leveren rond 18:15u maar we kregen het eten pas om 19:30u. En dat omdat we er om gebeld hadden.

Holt
6 Juni 2022

In eerste instantie waren we een beetje aan het mopperen; De bestelling zou 20:15u geleverd worden, maar erna kwam er een mail waarop stond 20:40u. Niet prettig, dus we probeerden te bellen (5x) om iets anders te regelen (ophalen), maar geen gehoor. Na 15min. werden we terug gebeld en zijn we keurig geholpen! We konden onze sushi na 20min. al ophalen. Eenmaal contact, dan is het een prettig contact en de sushi is echt overheerlijk!! Overigens eerder ook nog nooit problemen gehad maar we schrokken een beetje van overige recensies over de levertijd en het contact.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bouwmeester Rino
6 Juni 2022

Was netjes op tijd en kwaliteit was prima. We hebben lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
4 Juni 2022
Thomas
3 Juni 2022

Vis (tonijn was niet meer goed van kleur) En toen ik het bakje opende van mijn sushi kwam er een klein fruitvliegje uit waardoor mijn eetlust gelijk verdween.

Denise
2 Juni 2022

Heerlijk vers en snel bezorgd. Toppie

Terry
27 Mai 2022
Jess
27 Mai 2022

Sushi is prima van kwaliteit maar de communicatie mbt bezorging kan beter. Website vermeldt bezorging in 45 minuten, bij bevestiging via mail bleek dit 65 minuten. Daadwerkelijke bezorging was pas na ruim 2 uur!

van Gemert
26 Mai 2022

Zou om 18.30 bezorgt worden en om 19.10 was het er nog niet. Zelf er naar toe gereden en toen stond het op de toonbank ivm drukte nergens tijd voor. Ook niet in telefoon op te nemen:( Ook géén voicemail met vanwege drukte vertraging etc. Zeer zeer slecht, hadden gehoord via via dat Sushi lekker was, maar bezorging/reactie laat te wensen over.

Gerry princen
23 Mai 2022

Half uur te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vos
22 Mai 2022
L
21 Mai 2022
Mathijs
19 Mai 2022

Uitstekende prijs/kwaliteit. Bezorging erg snel!

Les
13 Mai 2022
Monique van Lee
12 Mai 2022

Zeker voor herhaling vatbaar! Echt lekkere sushi, we hebben genoten!

Dilan
11 Mai 2022

Was heel erg lekker en de bezorging was vrij snel

Nancy van der Zanden
9 Mai 2022
Dees
8 Mai 2022

Dik 3 kwartier over de bezorgtijd heen! Was de vorige keer ook. Sushi was heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Franka
7 Mai 2022

Ze hebben het nu goed voor elkaar ,met bezorgen . Met de tijd die ze zeggen . Was eerst wel anders. Toppie

--
7 Mai 2022

Helaas geen Sojasaus en stokjes bij een bestelling van 50 euro. Zelf vind ik dat deze toch wel aanwezig mogen zijn. Sushi is lekker, bezorging op tijd. Sushi was soms te veel aangekleed met bijv enorm veel rucola, gefruite uitjes en dergelijk, ziet er leuk uit voegt weinig toe behalve wat geknoei tijdens het eten.

RB
26 April 2022
Ineke
25 April 2022

Sushi kwam een heel uur later zonder bericht. Twee keer gebeld maar werd niet opgenomen. Op voicemail bericht achterlaten om teruggebeld te worden maar dat is niet gebeurd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Terry
25 April 2022

Sushi was ruim 45 minuten te laat bezorgt. Dat was jammer. Maar er zat een portie mini loempia's bij die we niet besteld hadden. Dus een kleine compensatie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sharon
18 April 2022

De sushi was heerlijk. Alleen jammer dat de bestelling 50 minuten te laat was, de snackmix koud was en de man aan de telefoon onverstaanbaar was.

Kevin
17 April 2022

Super sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gabrielle
17 April 2022

Heerlijk vers en met liefde gemaakt, dat proef je ❀

Mirella
17 April 2022

De sushi en verse zalm was heerlijk. De verse tonijn was aan de taaie kant.

Gelderland
16 April 2022

Op ALLE sushi die we hadden zat dezelfde pikante rode saus. Terwijl we echt diverse soorten sushi hadden besteld en altijd opletten om geen spicy gerechten te bestellen. Wellicht heeft de kok voor de lol overal saus opgegooid, maar wij hebben alle sushi weg kunnen gooien. Hele dure avond was dit en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Terry van den Akker
11 April 2022

Alleen jammer dat de saus van de 4-way snackmix er niet bij zaten. Verder alles goed en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bea
3 April 2022

Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michelle
2 April 2022

Super lekkere sushi, bestelling was 20 later dan gezegd maar was het wachten waard.

Debbie Cuijpers
28 MĂ€rz 2022

Laatste 3 weken 3 keer door jullie laten bezorgen. Vonden 1ste 2 keer kwaliteit super, gister vinden we de sushi beetje nattig en flauw.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Debbie Cuijpers, bedankt voor de feedback. Wij hopen dat dit niet nog een keer voorkomt. Graag tot snel bij sushi 8!

Ineke
27 MĂ€rz 2022

Sushi was weer heerlijk maar de bezorging was 15 minuten te laat

Les
21 MĂ€rz 2022

Eerste keer besteld hier en zeker niet de laatste keer. Was vlot en op tijd bezorgd (en dat op een zondag!). Ik had gevraagd of de krab vervangen kon worden door iets anders en daar was ook gehoor aan gegeven. De sushi was heerlijk! Smaakvolle rijst, zag er mooi uit en vooral erg lekker! Voor herhaling vatbaar! Enigste puntje van aandacht was dat er wel iets meer dan een klein flesje soja bij had mogen zitten (hadden een box van 60 stuks).

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Les, bedankt voor de feedback! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

vd Wielen
17 MĂ€rz 2022

Lekkere sushi en een nette bezorging. TOP

Bea Grootenboer Aartsen
13 MĂ€rz 2022

Super genoten ❀

Lowes
13 MĂ€rz 2022

Eerste keer dat we hier bestelden, en meteen raak. Verkeerde bestelling gekregen aan de deur. Bij starten en uitpakken van het eten, zagen we dat de loempias er niet waren. Daarna keken we op de bon en dit was voor andere mensen bedoeld. Dus bellen maar, een nogal slome jongen aan de telefoon....snapte het niet direct. Wilde wisselen maar we waren al begonnen.

Antwort von Sushi 8

Beste Lowes, wat vervelend om deze ervaring te horen. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Keev
12 MĂ€rz 2022

Gewoon lekker

Denise
12 MĂ€rz 2022

Snelle bezorging. En het was weer heerlijk!

Sophia
11 MĂ€rz 2022

Snelle service, 1 onderdeel niet bezorgd. Gebeld en na 10 minuten stonden ze voor de deur. Wederom heerlijk!

Suzanne Bastiaans
7 MĂ€rz 2022

Het is zeer lekker en vers bereid ook krijg je zeker waarde voor het bedrag aan producten erg lekker

Antwort von Sushi 8

Beste Suzanne Bastiaans, wat fijn dat alles naar wens was. wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Dees
6 MĂ€rz 2022

Heerlijke verse sushi. Al een aantal keer besteld. Bezorgtijd is wel een dingetje..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jur
6 MĂ€rz 2022

Nog nooit sushi gehad, Maar echt heeeeeeel lekker

Antwort von Sushi 8

Beste Jur, wat leuk om te horen dat het goed in de smaak is gevallen. wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Alan
5 MĂ€rz 2022
Meike
4 MĂ€rz 2022
Rene van Bakel
4 MĂ€rz 2022

Was weer lekker!

Sabina
2 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten, lekker verse sushi. Kregen dumplings als kadootje erbij. Super lief. Voor herhaling vatbaar!

anoniem
28 Februar 2022
Sushi 8 eerste keer bestellen
28 Februar 2022

Het kiezen en bestellen gaat prima. Rond de klok van 16:00 de bestelling geplaatst en aangegeven dat we om 17:00 willen eten, kregen we om 17:20 het mailtje dat de bestelling onderweg was, en om 17:45 maar even bellen waar het eten blijft... Na eerst een "het is al onderweg" toch te horen gekregen dat het wel echt klaar is maar nog niet onderweg is. Als dank voor het extra wachten konden we om 18:00 aan tafel, een uur na de afgesproken tijd, met wat extra warme snacks. (raar dat er warme snacks bij konden zitten als de bezorger al onderweg is ;-)) De sushi smaakte op zich prima, prijs/kwaliteit ook prima. Niemand ziek geworden. Bestelling was verder compleet. Over de tijd hebben ze ook netjes gezegd. Voor een eerste kennismaking voor mij bij sushi 8 is het wat onwennig. En er is veel (goede) concurrentie in Oss. Zeker geen no-go voor de volgende keer, maar ik twijfel nog of het qua smaak lekker genoeg is om deze (nette)prijs en lang wachten op te laten wegen om deze snel weer te be

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste..., wat jammer om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met de bestelling. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Vos
27 Februar 2022

2x besteld, 2x bestelling niet compleet. 2e keer kwamen ze pas een kleine 3uur later het niet geleverde bezorgen. Telefonisch contact was ook niet top met erg jong personeel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Vos, wat jammer om uw ervaring te lezen. onze excuses! Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Kitt
25 Februar 2022

Lekkere sushi! Op tijd gebracht! =D

Kat
25 Februar 2022

Top acties! Lekkere sushi! =D

Rita van der Heiden
25 Februar 2022

Ben hier naar toegegaan omdat ik al een goede ervaring had met vrienden gegeten van sushi8 in Boxtel, gisteren gehaald en gezellig gegeten met vrienden bij mij thuis, het was in een woord fantastisch! sushi's zien er prachtig uit , maar bovenal , ze zijn heeeeeeerlijk, kom zeker vaker terug, zo ook degene die mij mij waren, worden jullie klant.

Antwort von Sushi 8

Beste Rita van de Heiden, wat fijn dat alles in de smaak is gevallen. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Notenboom
24 Februar 2022

Te weinig sushi gekregen bij de surf en turf box, contact opgenomen, maar bieden geen oplossing en waren overtuigd dat ze alles hadden gemaakt, foto opgestuurd, maar geen oplossing. Keuzemogelijkheden en smaak was wel goed, jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Antwort von Sushi 8

Beste Notenboom, wat vervelend om dit te lezen. wij hopen dat dit niet nog een voorkomt. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Maud
21 Februar 2022

De bezorging komt ruim een uur te laat. Ik probeerde ze te bellen maar ze zijn dan moeilijk bereikbaar. Toen ik ze wel aan de telefoon had lijkt het de normaalste zaak van de wereld dat het niet tijdig bezorgd wordt
 niet eens een excuses

Antwort von Sushi 8

Beste Maud, wat vervelend om te lezen dat het zo is gegaan. wij hopen dat dit niet nog een voor komt. onze excuses! Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Rob
21 Februar 2022

Smaakvol, mooie porties, goede rijst

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robin
20 Februar 2022

Het duurde meer dan een uur voordat ik gebeld werd om te horen te krijgen dat het nog langer zou duren... Uiteindelijk na bijna 2 uur was de bestelling er. Wel complimenten naar glutenvrij eten, dat ging super!

Antwort von Sushi 8

Beste Robin, onze excuses voor het lange wachten op uw bestelling. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Anneke
20 Februar 2022

Prima kwaliteit van de sushi, Maar helaas de bezorging 80 min te laat! Erg jammer!

Antwort von Sushi 8

Beste Anneke, wat fijn dat de sushi heeft gesmaakt! Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Natasja Arts van der Zanden
20 Februar 2022

Heerlijke sushi, zag er allemaal mooi uit. Op tijd bezorgd door weer en wind.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Dijk
20 Februar 2022

Bezorging was ruim 1 uur!! te laat. Sushi was erg lekker, maar loempia's koud.

Antwort von Sushi 8

Beste Van Dijk, wat vervelendom te horen dat uw bestelling zo laat werd geleverd. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Van B
19 Februar 2022

De nori vellen waren taai.en de vis was niet echt vers.was echt een tegenvaller.

Van Loon
16 Februar 2022

We hadden van alles besteld en het was heerlijk. Het was om een verjaardag te vieren en daarvoor hadden wat extra's toegevoegd en felicitaties erop gezet. Heel leuk en attent. Op tijd bezorgd ook. Top.

Antwort von Sushi 8

Beste Van Loon, wat fijn dat alles goed van smaak was. wij hopen u snel weer terug te zien!

Mathijs
16 Februar 2022

Lekker vers! Wederom weer heerlijk genoten!

Danique
14 Februar 2022

Supergoede klachtafhandeling n.a.v. mijn vorige bestelling. Het eten was weer heerlijk!

Daniel
13 Februar 2022

Echt heerlijke sushi!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Keev
13 Februar 2022

De specials zijn heerlijk

Joël Bos
12 Februar 2022

Er zit echt verschil in sushi!. Dat ervaar je bij Sushi 8. top kwaliteit sushi. Verheid den top.

mariska
12 Februar 2022

Heerlijk gegeten. Surf & turf echt een aanrader. Meer dan genoeg voor 2 personen. (We hadden over)

Marlon
9 Februar 2022

Sushi was erg lekker en goede service

Saskia
7 Februar 2022
Marieke
7 Februar 2022

Prima sushi, wel eens betere gehad maar ook veel vaker slechtere. Bij sommige stukjes viel de sushi een beetje uit elkaar. Ik vond persoonlijk de krabsalade sushi (CaliforniĂ« roll) niet echt een aanrader, beter een stukje “krab” dan salade. Die met gefrituurde garnaal was wel een aanrader. Goed dat ze keuze geven om elementen uit je bestelling weg te laten zoals wasabi en gember. Bezorging was 25 min later dan verwachte bezorgtijden (1,5u na bestellen). Dus dat vind ik wel lang. De bezorger was vriendelijk en het leek mij niet aan hem maar aan het maken van de bestelling te liggen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Marieke, fijn om te lezen dat het naar smaak was. wij hopen dat uw bestelling niet nog een keer te laat komt. wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Natasja
7 Februar 2022

Sushi was lekker. Ziet er ook goed uit. De bezorging duurde veel te lang. Om 17.45 uur besteld voor 19.00 uur. Krijg eerst de bestelbevestiging. Twee minuten erna een mail dat het om 19.35 uur bezorgd wordt. Ok. Kan gebeuren. Om 19.50 gebeld waar het eten bleef. Zou bijna meegaan met de bezorger. Om 20.20 uur was het er. Kan natuurlijk niet. Sushi is echt lekker. Maar de bezorging is vaker flink te laat. De eerste keer werd er nog keurig gebeld. Vorige keer en deze keer niet. Jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Natasja, wat vervelend dat dit zo is gelopen. wij hopen dat dit niet nog een keer gebeurd. wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Meike
6 Februar 2022

Stipt op tijd bezorgd en heerlijke sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
6 Februar 2022

Uitstekende kwaliteit sushi. De sushi viel niet uit elkaar en wat warm moest zijn was goed warm. Helaas was de bezorging wel wat minder. Om 18:15 besteld en de verwachte bezorgtijd was 19:30. Om 19:45 niks ontvangen en niks gehoord dus maar even gebeld. De sushi was nog niet klaar en zou zo snel mogelijk bezorgd worden. Uiteindelijk stond de bezorger om 20:15 voor de deur. De bezorger was erg vriendelijk en bood zijn excuses aan voor het lange wachten. Ter compensatie voor het lange wachten hadden ze er extra loempia’s bij gedaan. Kort gezegd heerlijke sushi maar veel ruimte voor verbetering met betrekking tot het bezorgen.

Antwort von Sushi 8

Beste...., wat vervelend dat de bestelling zo laat was. Gelukkig was de sushi wel goed bevallen. Wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Annet Toonen
6 Februar 2022

De sushi was prima alleen had ik het leuk gevonden als het in een grote schaal was gekomen en niet in losse bakjes.

Antwort von Sushi 8

Beste Annet Toonen, bedankt voor uw feedback! wij hopen u snel weer te zien.

Mirjam
3 Februar 2022

De tas waar het eten in werd geserveerd stonk naar de sigarettenrook. Erg jammer het eten smaakte erg lekker.

Antwort von Sushi 8

Beste Mirjam, onze excuses voor de tas. wij hopen dat dit niet meer gebeurd. wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Heijster
1 Februar 2022

Complimenten! Wat een fantastische allereerste bestelling! Lekker, vers, kortom we gaan vaker bestellen.

Meeuwsen
31 Januar 2022

Beste sushi van Oss

Paul
30 Januar 2022

super lekker! wij gaan zeker vaker komen! tot binnenkort.

Witteberg
30 Januar 2022

Super vers en lekker. Goede verdeling rijst en ingrediënten

Anoniem
29 Januar 2022

Sushi was matig gerold. De rijst was niet goed gekookt. Helaas.

Antwort von Sushi 8

Beste..., wij hopen dat het de volgende keer beter in smaak valt.

Jansen
29 Januar 2022
Julia
29 Januar 2022

Snelle goede service en prijs kwaliteit echt 10/10!!!!

Fam vd Wielen
28 Januar 2022

Lekkere sushi en een nette en perfecte bezorging.

Pont
28 Januar 2022

T was heerlijk

.
28 Januar 2022

Half uur telaat bezorgd en een groot deel van de sushi was kapot

Antwort von Sushi 8

Beste..., onze excuses voor het ongemak. wij hopen dat de kapotte sushi niet nog een keer voorkomt. Wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Violetta
26 Januar 2022

Niets op aan te merken heerlijk !!!

Mila
26 Januar 2022

Ontzettend lekkere sushi, ook wat orginelere rollen dan bij andere sushi zaken. Het enige minpuntje aan mijn bestelling vond ik dat er pittige saus op mijn sushi zat zonder dat dit erbij vermeld was of dat ik het zelf had aangevraagd. Hierdoor vond ik sommige sushi stukjes te pittig en daarom minder lekker.

Enrico
25 Januar 2022

Aangenaam verrast, geweldige sushi goed op smaak met veel liefde bereid, en veel aandacht besteed aan presentatie. Wij gezin met 1 puber hadden surf en turf box en meer dan voldoende. Heb als sushi fan alle (bezorg) restaurants in Oss geprobeerd en op basis van prijs kwaliteit is sushi 8 mijn favoriet. Ga zo door

Antwort von Sushi 8

Beste Enrico, wat fijn dat alles heeft gesmaakt! wij hopen u snel weer te zien.

Nicky
24 Januar 2022

De kwaliteit was top! Helaas was onze bestelling 1 uur later dan gepland.

Antwort von Sushi 8

Beste Nicky, wat vervelend om te lezen dat de bestelling erg laat was. Wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Janssen
24 Januar 2022

Ik vind het belachelijk dat er word aangegeven dat je eten word gebracht om 1830 en dat als je dan beld om 18.45 waar je eten blijft je tehoren krijgt fat het nog eens 1 uur langer duurt. Waardeloos

Antwort von Sushi 8

Beste Janssen, onze excuses dat dit zo is gegaan. Wij hopen dat dit niet nog een keer voorkomt! Wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Frank
24 Januar 2022

Bestelling was op tijd! en we hebben heerlijk gegeten. TOP!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
24 Januar 2022

Goede service, en goede kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van Haaren
23 Januar 2022

Vanavond de pokebowl besteld. HEERLIJK! Geweldige smaakbeleving, rijst was nog warm. De bowl was rijkelijk belegd ondanks er niet voor extra topping was gekozen om nog maar niet te spreken over de bijgeleverde sausjes! Echt een aanrader!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste van Haaren, wat fijn dat alles zo goed in de smaak viel. Wij hopen u snel weer te zien!

Angelique
23 Januar 2022

Superkwaliteit!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Terry
23 Januar 2022

Sushi was weer lekker en bezorging was zelfs voor de opgegeven tijd. Super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
23 Januar 2022

Lekkere sushi. Alles vers gemaakt en dat proef je. Hierdoor was alleen de bezorging niet op tijd. Dat is niet heel erg maar wel netjes om een volgende keer even te laten weten dat het met meer dan een half uur vertraagd is. Er zat geen sojasaus, wasabi en gember bij de bestelling.

Antwort von Sushi 8

Beste Kim, wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet in orde was en ook te laat. wij hopen dat dit niet nog een keer voorkomt. Wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Anoniem
23 Januar 2022

Echt heerlijk gegeten! Sushi zag er niet alleen oogstrelend uit, de kwaliteit en smaken waren divers en zo lekker! Bezorging was uurtje later, maar we werden netjes gebeld dat het verlaat was en daarna werd het bezorgd zoals gezegd. Er zat ook een leuke en smakelijke attentie bij, erg verrast! Een echte aanrader en bestellen zeker vaker.

Antwort von Sushi 8

Beste..., wat fijn dat het eten lekker was! Wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Meike
23 Januar 2022

Heerlijke sushi! Stond netjes op tijd klaar.

Renate
22 Januar 2022

Om 12 uur 's middags bestels voor 18 uur uit eindelijk werd het om 19 uur bezorgd. Warme gerecht. Was koud. Erg jammer

Antwort von Sushi 8

Beste Renate, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat dit niet nog eens voorkomt. Wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Mane
22 Januar 2022

Super sushi, alleen wat laat bezorgd (een uur later dan gepland). Volgens bezorgster was het erg druk, wat voor jullie natuurlijk heel fijn is. Volgende keer graag tijdig laten weten dat de bestelling later komt. En telefonisch bereikbaar zijn zou ook handig zijn, dan kan de klant zelf informeren. Maar de sushi was prima, het wachten waard :-)

Antwort von Sushi 8

Beste Mane, wat fijn om te lezen dat de sushi naar wens was. en onze excuses dat het veel te laat geleverd werd. Wij verzoeken u om een mailtje te sturen naar info@sushi-eight.nl, daar kunnen wij wat meer voor u doen.

Roel
22 Januar 2022

Heerlijke sushi! Ik heb het opgehaald en zag hoe het vers bereid werd. Super.

Tom Boden
22 Januar 2022

Eerste keer bij Sushi 8 in Oss besteld en zeker niet de laatste

Syl
21 Januar 2022

Zeer tevreden van goede kwaliteit. Sushi was zo lekker 👍Echte aanrader. Wij hebben genoten . Top

Saskia
20 Januar 2022

Heerlijk!

Kelly
20 Januar 2022

Heerlijke sushi. Zeker een aanrader.

van Dijk
18 Januar 2022

1.5 uur later dan gepland terwijl al eerder op de avond besteld... Chickenbox . Sommige sushi's niet helemaal vers, zeewier taai. De kipspiesjes waren droog en koud. Verder toppings op de sushi's lekker ... wanneer alles warm en vers zou zijn Ă©n daarbij op tijd geleverd zou worden zou het zeker goed zijn! Op ten duur gebeld om te vragen waar het bleef, werd erg vriendelijk te woord gestaan, bezorger ook erg vriendelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Vervelend om te horen dat u niet tevreden was met uw bestelling. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Rene van Bakel
17 Januar 2022

Sushi erg goed, maar jammer van de lange bezorgtijd. Om 18.15uur besteld en om 20.30uur bezorgd. Was erg druk. Kan gebeuren maar laat dat ff weten via een bericht. Bezorgtijd stond steeds op 19.15uur. Wel lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Spijtig om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

DT
17 Januar 2022

Mijn bestelling was volgens de e-mail al ruim een half uur onderweg. Dat is bijzonder, aangezien ik op 5 minuten loopafstand woon (want wie wil er op een luie zondagavond nog een bestelling ophalen in de kou? Ik niet, haha). Toch maar gebeld (na meerdere malen bellen werd er eindelijk opgenomen) en eigenlijk was de boodschap dat de bestelling dus al een halfuur onderweg zou zijn. Toen de medewerker het toch navroeg na aandringen hoorden wij: ‘nog een halfuur, 3 kwartier’. Ons werd een half uur beloofd en nadat wij ons ongenoegen uitten ook een cadeautje. Even later werden we terug gebeld dat we ook de bestelling zelf konden ophalen, deze was klaar maar de bezorgers waren al weg. Bezorgen zou dus nog lang duren. Dus wij hebben toch de bestelling opgehaald. Toen miste het cadeautje. Toen ik daar naar vroeg werd er verbaasd gereageerd; ‘u wilt nog het cadeautje?’. Ja, aangezien ik €1,50 bezorgkosten heb betaald voor de bestelling die ik zelf heb opgehaald en de bestelling niet goedkoop wa

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

F. van den Brand
17 Januar 2022

De sushi was heerlijk vers en smaakte ons goed! We weten dat het in de weekenden drukker is met de bestellingen. Om 18:15u hadden we een bestelling geplaatst voor bezorgen om 19:15u. In de mail zagen we dat de bezorg status aangepast was naar 19:50u. Toen er om 20:30u nog geen bezorger was geweest, hebben we gebeld. De medewerkster gaf aan dat het erg druk was en heeft het nagekeken. Ze bood een korting aan voor een volgende bestelling. Uiteindelijk werd de sushi omstreeks 21:00u bezorgd met 8 maki sushi gratis. Ondanks de overheerlijke sushi was het wel jammer dat het zo lang moest duren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Sabine Van Spall
17 Januar 2022

Heerlijke Sushi. Surf en Turf een echte aanrader. Vlgs mijn zoon de lekkerste Sushi van Oss

Paulina Kiezun
17 Januar 2022

mijn nieuwe favoriete sushi in oss, mega lekker en een goede prijs

Remy
17 Januar 2022

Sushi om 17.10u besteld voor 19.00u. Om 19.30u zelf gebeld omdat het nog niet was bezorgd. Het zou uiterlijk 20.30u bezorgd worden door de drukte. Om 20.50u opnieuw gebeld uiteindelijk sushi om 21.20u alsnog bezorgd. 2 uur en 20 min te laat. Op de sushi zelf niks aan te merk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

A vd W
16 Januar 2022

1 1/2 te laat bezorgt. Als je besteld staat er 19.00 en dan bel je rond 20.00. En dan zeggen ze dat het nog een half uur duurd. 😡

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renee
16 Januar 2022

De sushi rijst was heel plakkerig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fleur
16 Januar 2022

gekozen voor afhalen. Ik kon het op komen halen om 18.45 uur. Uiteindelijk heb ik daar een uur moeten wachten en was het pas 19.45 uur klaar. Het was wel lekker maar miru is wel altijd optijd.

Antwort von Sushi 8

Spijtig om te horen dat u zo lang moest wachten. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Marcia Boeijen
16 Januar 2022

Prima op tijd, eten heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruben Van der heijden
16 Januar 2022

Goede kwaliteit, erg lekker, prima prijs!

M. van Haaren
15 Januar 2022

Prachtig opgemaakt, super vers, heerlijke smaakbeleving. Top!!

Paul van Heeswijk
15 Januar 2022

Verkeerde bestelling ontvangen, veel minder dan besteld en veel niet bezorgd. Gebeld maar niet bereikbaar, was zelf ook niet in gelegenheid om langs te gaan. Uiteindelijk ergens anders iets moeten bestellen.

Ilse
14 Januar 2022
M.
12 Januar 2022

Heerlijk gegeten

Ton van Vugt
12 Januar 2022

Top kwaliteit! Heerlijk en levering exact volgens afspraak.

Elise scharroo
11 Januar 2022

Voor de eerste keer besteld zeker voor herhaling vatbaar en snel bezorgd Echt heerlijk.

Albertsz
9 Januar 2022

1ste x. Was lekker vers 👍

Danique
9 Januar 2022

Heerlijk!!

Esmee van Mook
9 Januar 2022

Sushi was heerlijk! Smaakte erg vers. Echter was de bezorger 20 minuten te laat zonder iets te laten weten. Dit is erg jammer.

Karin
9 Januar 2022

Heerlijke Sushi gegeten! Mooie opgemaakte schaal, goede afwisseling van hapjes, heerlijke smaak en mooi op tijd bezorgd! 🔝

Angela van den Elzen
9 Januar 2022

De sushi was super lekker. Bezorging was ook netjes. Het was slecht weer,misschien daarom 10 min later dan de afgesproken tijd. 1 dingtje, de spullen roken naar sigarettenrook. Dus tasje snel weggegooid,probleem opgelost.Vriendelijke bezorging.

Ingrid
9 Januar 2022

Het was heerlijk. En de bezorging was ook netjes en precies op de aangegeven tijd

Kat
9 Januar 2022

Top sushi! Goeie kwaliteit prijs verhouding!

Denise
8 Januar 2022

Heerlijke sushi en lekker vers . Snel bezorgd. Wij gaan volgende keer zeker weer bij Sushi 8 bestellen!

mieke
7 Januar 2022

heerlijk vers, alleen jammer dat ik mijn hand bij binnenkomst lelijk had bezeerd,waarna ik behulpzaam 2 pleister werd gegeven die hun taak in eerste instantie genoeg waren, maar bij thuiskomst was het niet genoeg. Maar daarna redelijk geëten, kan zeggen dat het toch heerlijk was. groetjes Mieke

Carlo
5 Januar 2022

Heerlijk

Senna
2 Januar 2021

Sushi was erg lekker, bezorging helaas te laat maar opgelost met iets extra’s!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Koster
2 Januar 2021

Smaakte niet vers. Droog/ te korrelige rijst, dit in vergelijking met 2 andere sushi leveranciers!

Amber Wildeman
2 Januar 2021

Heerlijke en verse sushi, het zijn net kunstwerkjes, jullie waren deze keer stipt op tijd!

Ilona Smits
2 Januar 2021

De bestelling was ok en lekker maar de aangegeven sausjes bij de 4 way snackmix waren vergeten. Misschien is het ook een optie dat je standaard kunt aangeven dat je geen sojasaus, gember en wasabi wilt. Ik was het vergeten te melden en de koelkast ligt er vol van. Oh ja nog een tip: zet geen warme zak met snacks op een plastic deksel. Dat zakt naar beneden waardoor de saus aan het deksel zit en je krijgt er warme sushi van. Afgelopen vrijdag telefonisch besteld en helaas contant betaald waardoor geen spaarpunten. Al met al zeker tevreden, we gaan zeker vaker bestellen.

Leon
2 Januar 2021

Gebeld om de bestelling te verzetten ivm een overlijden. Uitermate vriendelijk en netjes te woord gestaan door de eigenaresse. De sushi werd op tijd bezorgd en ook nu weer heel erg vriendelijk. En het belangrijkste...de sushi was overheerlijk. Onze volgende bestelling voor sushi gaat ongetwijfeld weer bij Sushi 8 zijn!

leonie Muis
1 Januar 2021

pokebowl gehaald, portie was prima en ook lekkere ingrediënten die vers waren. we misten de soyasaus die we bij andere er los bij kregen. Wel zat er een andere zeer pittige saus los bij. Dit was in verhouding dan weer erg veel saus. Ik zou ook als optie graag Mango erbij zien om te kunnen toevoegen.

j haas
1 Januar 2021

Voor de 2e keer gegeten van Sushi8 maar de kwaliteit is echt top goed van smaak en veel variatie en ook de bezorging is goed netjes en op tijd Ga zo door en de beste wensen voor 2022

Dorien Zant
1 Januar 2021

Heerlijke sushi schotel!!!

S
1 Januar 2021

Lekkere verse sushi! Beste tot nu toe. En vriendelijke bezorgster.

Gaby
31 Dezember 2021

Heerlijk!

N. Ho
30 Dezember 2021

Sushi kwam bijna 2 uur te laat, meerdere keren gebeld maar kreeg steeds te horen dat bezorger onderweg was. Werd mij een kortingsvoucher beloofd vanwege de vertraging waarvoor ik een mail moest sturen. Geen reactie op gehad. Sushi smaakt opzich OK, rijst van nigiris mogen wel iets minder, bijna dubbel zo dik als wat normaal hoort.

Yvonne
30 Dezember 2021

Lekker sushi, voor herhaling vatbaar.

Stef van Bergen
27 Dezember 2021

Super lekker surf en turf grote doos met allerlei lekkere sushi

van Vugt
26 Dezember 2021
Loderus
26 Dezember 2021

Bij afhalen stond alles al klaar, vriendelijk personeel en de sushi was heerlijk

Mathijs laurenssen
26 Dezember 2021

Erg lekkere verse sushi voor een goede prijs. Aanradertje ;)

Zoë
25 Dezember 2021
Daantje
25 Dezember 2021

Bestelling was netjes op tijd en smaakte heerlijk.

A Schellekens
25 Dezember 2021
Angelique
25 Dezember 2021

We hebben genoten. Top kwaliteit!!

Wijnhoven
25 Dezember 2021

We hebben op kerstavond besteld. Helaas duurde de bestelling lang. Maar het was het wachten waard! Wat een heerlijke sushi. Een echte aanwinst voor Oss!

Marianne
25 Dezember 2021

Heerlijke verse sushi. Genoten met ons gezin

Michelle
24 Dezember 2021

Helaas iets langer op onze bestelling moeten wachten, kerstavond dus het was druk. Voor het wachten wel een paar extra garnalen gekregen heel aardig. Het was het wachten waard, want de Sushi smaakte heerlijk.

Anne-Marie
24 Dezember 2021
Gertjan van Dijk
23 Dezember 2021

Heerlijke sushi en pokebowls ! Aanrader

C
22 Dezember 2021

Lang gewacht op de levering. Verder heerlijke sushi

Ed
22 Dezember 2021

Sushi was heerlijk! De snacks in de snackbox was koud helaas


Sylvia Ruijs
21 Dezember 2021
Marijke
20 Dezember 2021

Super snel. Erg lekker eten. Goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

M.G.
19 Dezember 2021

Very good and tasty. Way better than other sushi houses.

Peter Bloks
19 Dezember 2021

Het was heerlijk en exact op tijd super zeker herhaling waard

Kat
18 Dezember 2021

Bezorging stipt en lekkere sushi!

Jasmina Rustemovic
18 Dezember 2021

Erg lekkere sushi! Wij gaan zeker vaker bestellen!!!

Daniëlle
18 Dezember 2021
Carlo
18 Dezember 2021
A vd W
17 Dezember 2021

Heerlijke sushi. Bezorging mooi op tijd. Voor herhaling vatbaar.

Manon
16 Dezember 2021

Erg lekker! Heel vers en goed van smaak

D
15 Dezember 2021

Heerlijke goedgevulde pokebowl!

Kelly Koning
13 Dezember 2021

Heerlijke sushi! Bezorgtijd was ook prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frans Loeffen
12 Dezember 2021

Lekker sushi en mooie combinaties

..
12 Dezember 2021

Meer dan een uur te laat

Hanneke en Jochem
11 Dezember 2021

Verrassend lekker en smaakvol!

Ct
11 Dezember 2021

Hebben al veel sushi besteld maar sushi 8 overtreft ze tot nu toe allemaal.

Maudy Gremmen
10 Dezember 2021
Anouk
10 Dezember 2021

Snelle bezorging en super lekker eten!

Mark van Druenen
10 Dezember 2021

Snelle bezorging en goede kwaliteit eten. Aanradertje!

Renee
9 Dezember 2021

Het was erg lekker wel wat duurder maar je krijgt er veel voor terug. En super attent cadeautje dat was erg lekker.

Renee
8 Dezember 2021

Met leuk cadeautje

Sanye
8 Dezember 2021

Super lekkere sushi en super mooi opgemaakt! Lief dat er iets extra’s bij zat! Wij zullen vaker bestellen!

Lizzy
8 Dezember 2021

Net nieuw in Oss, zeker een aanrader! Het was heerlijk đŸ‘đŸ»

Danique
6 Dezember 2021

De bestelling was 40 minuten later dan de aangegeven tijd. Ik werd gebeld dat de bestelling onderweg was en toen duurde het alsnog een half uur voordat het er was, terwijl ik praktisch om de hoek woon
 Erg jammer en raar. Het eten was heel lekker! :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van Liempd
6 Dezember 2021

Gisteravond voor het eerst besteld. 18 uur als ophaaltijd geselecteerd en ze stuurden net daarna een mailtje dat het 18.20 werd. Super netjes, maar ik had het niet gezien. Ik was er dus al om 18 uur en kreeg direct verontschuldigen dat ze wat uit liepen. Geen probleem, het was ook zondagavond! Tijdens het wachten kreeg ik alvast een paar stukjes sushi, super attent! Eenmaal thuis aangekomen heerlijk gegeten. De sushi was luxe en super vers. We zijn erg enthousiast en gaan hier zeker vaker bestellen.

Jos Klijn
6 Dezember 2021

Verrassende sushi box Surf & Turf met carpaccio sushi :-) prima kwaliteit en redelijk snel klaar.

Miriam looijmans
5 Dezember 2021

Wat hebben wij er van genoten... Was gewoon super goed en erg lekker de bezorging was goed waren iets vergeten maar werd meteen na bezorgd ..van mij en me dochter een dikke tien ..wij worden vaste klant en raad het zeker aan...

nikki
4 Dezember 2021

Heerlijke sushi en ook nog verrast met een kadootje! :)

Ellen
3 Dezember 2021

Super sushi. Lekker vers en als verrassing kregen we er ook nog mini loempia's bij. Een aanrader!

Saskia
3 Dezember 2021

Heerlijke sushi en lekkere nasmaak, na het eten van de sushi ook geen enorme dorst. Goede kwaliteit!